søndag 9. november 2014

Min anledning: en kreativ pause

På et bord i hagen tar jeg ofte morgenkaffen.
Der finner jeg inspirasjon før dagens gjøremål starter.
På et bord i hagen er det godt å ta en pause.
Frisk luft og alenetid blant kongler og kvist.







 På et bord i hagen havner mine skatter fra skogsturene.
Der blir noe til kranser og noe blir liggende.
På et bord i hagen liker jeg å sette sammen noe kreativt.
Blande, mikse, prøve, feile....
På et bord i hagen passer det perfekt med litt is.
Det smaker ekstra godt ute....



Sponset innhold.








3 kommentarer:

angie sa...

sehr schöne bilder, danke dafür!!! liebe grüße von angie

Anonym sa...

Inspirerende alt du får til:)
Så lurt å holde alt ute,
slipper det å bli så rotete inne;)

Lykke til!!

Klem fra Rebekka

Anonym sa...

Nyyyydelig:)
Er så imponert over deg,
dette kan du!!:)

Klem Ingunn